Τα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι με χαμηλή αυτοεκτίμηση!

  1. Μην υποθέσετε ότι όταν οι άλλοι παρουσιάζουν την ιδέα τους, σημαίνει ότι δεν είναι ανοιχτοί σε εναλλακτικές λύσεις (δηλ. Τις ιδέες σας).

Ο διευθυντής του έργου μου σε μια επένδυση σε ακίνητα που αποκαθιστώ πρόσφατα μου έστειλε μια φωτογραφία χρώματος βαφής που σκέφτηκε ότι θα ήθελα για το εξωτερικό του σπιτιού. Ήταν ένα μπλε-γκρι, και η αρχική μου σκέψη ήταν “Εντάξει, σκέφτεται ότι πρέπει να επιλέξω αυτό ή κάτι παρόμοιο.” Στην πραγματικότητα, αυτό ήταν μόνο ένα συμπέρασμα στο οποίο είχα νοητικά περάσει. Δεν υπήρχε τίποτα για να με εμποδίσω να εξερευνήσω άλλα χρώματα και κανένα στοιχείο δεν θα ήταν τρελός, απογοητευμένος, ούτε θα είχε έλλειψη ενθουσιασμού για μια άλλη ιδέα.

Παρατηρήστε εάν το κάνετε αυτό. Μπορεί να υποθέσετε ότι άλλοι άνθρωποι δεν θέλουν τα σχόλιά σας ή πρέπει να παραμείνετε μέσα σε ένα συγκεκριμένο κουτί που (όπως νομίζετε) σας έχουν δώσει. Η συσσώρευση ιδεών εξαντλείται και παίρνει πολλή ψυχική προσπάθεια. Όταν οι άνθρωποι είναι σχετικά ασφαλείς, είναι συχνά ανοικτοί σε νέες προοπτικές και πρόθυμοι να τους ακούσουν.

  1. Μην υποθέσετε ότι εάν άλλοι άνθρωποι σας αφήσουν κάτω είναι επειδή δεν τους νοιάζει ή δεν αξίζει να φροντίζετε.

Σε πολυάσχολη σύγχρονη ζωή μπορεί να είναι ένας αγώνας για τους ανθρώπους να ακολουθούν πάντα σε ό, τι έχουν πει ότι θα κάνουν. Αν κάποιος που σας ενδιαφέρει φαίνεται να ξεχνά για σας ή σας αφήνει κάτω, μπορεί να μην είναι ότι δεν τους νοιάζει. Μπορεί να είναι συγκλονισμένοι ή έχουν υπερσυσσωρευτεί, ή μπορεί να αντιμετωπίζουν πιέσεις που δεν γνωρίζετε. Μερικές φορές ο λόγος που οι άνθρωποι «νιφάδες» σχετίζονται με την κατάθλιψη ή άλλους παράγοντες ψυχικής υγείας. Είναι κοινό για τους ανθρώπους να αντιδρούν σε αίσθημα αμηχανίας γι ‘αυτό με την αποφυγή. Όταν συμβαίνει αυτό, οι άνθρωποι συνήθως δεν επικοινωνούν με σαφήνεια όταν δεν μπορούν να ακολουθήσουν μέσα στο χρονικό πλαίσιο που έχουν υποδείξει. Εάν είστε επιρρεπείς σε μια έλλειψη αυτοπεποίθησης, είναι εύκολο να εξατομικεύσετε αυτό το θέμα, αντί να το δείτε ως θέμα. Προσπαθήστε να μην μεταβείτε στο συμπέρασμα ότι είστε χαμηλός στη λίστα προτεραιότητας κάποιου.

  1. Μην υποθέσετε τι θα είναι μια μεγάλη υπόθεση (ή όχι) σε κάποιον άλλο.

Αδιαμφισβήτητα οι άνθρωποι συχνά παίρνουν εξαιρετικά άγχος εάν πρέπει να αλλάξουν ένα σχέδιο ή αν θέλουν να αλλάξουν γνώμη. Μπορεί να βρεθείτε να ανακατεύετε για το αν το άλλο άτομο / άτομα που εμπλέκονται είναι / θα σας τρελαίνουν. Είναι πραγματικά δύσκολο να μετρήσετε με ακρίβεια όταν είστε πόνος στο άκρο σε κάποιον άλλο. Θα υπάρχουν φορές που νομίζετε ότι είστε ενοχλητικοί και ότι το άλλο άτομο δεν ενοχλεί καθόλου. Ομοίως, θα υπάρξουν φορές που οδηγείτε κάποιον καρύδια χωρίς να το καταλάβετε. Λάβετε υπόψη ότι είναι πολύ δύσκολο να μαντέψετε την προοπτική κάποιου άλλου. Υπάρχουν σίγουρα στιγμές που κάποιος άλλος θέλει να αλλάξει ένα σχέδιο και η αλλαγή μου ταιριάζει καλύτερα. Ή, ίσως, μπορείτε να εγείρετε μια ανησυχία που έχει επίσης υποκλοπές το άλλο πρόσωπο ή ότι δεν σκέφτονται, αλλά είναι ευτυχείς που το σκεφτήκατε.

  1. Μην υποθέσετε ότι η διόρθωση ενός προβλήματος θα είναι μια τεράστια δέσμευση.

Οι άνθρωποι συχνά αισθάνονται κολλημένοι σε πρότυπα προβλημάτων που αισθάνονται πολύ μεγάλα για να διορθώσουν. Στην πραγματικότητα, μπορεί να είστε σε θέση να κάνετε πολύ απλές αλλαγές που βελτιώνουν σημαντικά ό, τι και αν είναι το πρόβλημά σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε να βελτιώνετε την ομαδική εργασία σας κάνοντας ένα θετικό σχόλιο σε κάθε συνεδρία σας. Οι λύσεις που βελτιώνουν ένα πρόβλημα μόνο κατά 1% μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο. Όταν αρχίζετε να κάνετε πολύ μικρές αλλαγές, μπορεί να ανοίξει τα μάτια σας σε άλλες εύκολες αλλαγές που θα μπορούσατε να κάνετε με πολύ λίγη προσπάθεια ή θυσία.

Αυτό το πρότυπο προβλημάτων συμβαίνει και σε επίπεδο σχέσης. Για παράδειγμα, ο σύζυγός σας θέλει να είστε πιο εξυπηρετικοί και νομίζετε ότι δεν θα είναι ποτέ ικανοποιημένοι με τίποτα που κάνετε. Η ευτυχία των σχέσεων είναι σε μεγάλο βαθμό βασισμένη στο συναίσθημα. Όταν είμαστε γενικά χαρούμενοι σε μια σχέση, τα μικρά πράγματα δεν μας ενοχλούν πολύ. Όταν είμαστε γενικά δυσαρεστημένοι, όλα μας ενοχλούν. Οι μικρές προσπάθειες μπορούν να αλλάξουν εντελώς τον συναισθηματικό τόνο της σχέσης σας και να την τοποθετήσουν σε μια πολύ καλύτερη τροχιά.

  1. Μην υποθέσετε ότι άλλοι άνθρωποι ξέρουν πόσο τους συμπαθείτε.

Υπάρχουν άνθρωποι από το παρελθόν μου που συχνά σκέφτομαι ότι έπαιζαν έναν ιδιαίτερο ρόλο στη ζωή μου. Ομοίως, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που συναντώ στην καθημερινή ζωή που πραγματικά απολαμβάνω με κάποιο τρόπο. Για παράδειγμα, συναδέλφους που μου αρέσει να συνεργάζομαι με, ή απλώς ανθρώπους των οποίων το έργο μου αρέσει. Αυτό συμβαίνει ακόμη και σε καταστάσεις εξυπηρέτησης πελατών, όπως αγαπάτε τον μεταφορέα ταχυδρομείου σας ή το προσωπικό της τοπικής τράπεζας ή του σούπερ μάρκετ. Αφήστε τους ανθρώπους να γνωρίζουν πότε είναι μια θετική παρουσία στη ζωή σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με τρόπο που δεν φρικάρει τους ανθρώπους – ίσως να αναφέρετε, για παράδειγμα, ότι σας αρέσει να προσλαμβάνετε ένα συγκεκριμένο κατάστημα εξαιτίας του προσωπικού.

Μερικές φορές έχουμε περιστασιακές σχέσεις με συναδέλφους χωρίς το άλλο άτομο να γνωρίζει ότι μας αρέσουν πραγματικά και θα καλωσορίζαμε συχνότερη επαφή ή περισσότερη συνεργασία. Το ίδιο μοτίβο μπορεί να συμβεί με φίλους φίλων, όπου θα θέλατε να αναπτύξετε μια πιο στενή σχέση με το άτομο αυτό, αλλά ίσως να υποθέσετε ότι δεν ενδιαφέρονται τόσο για αυτό όσο είστε. Ποτέ δεν ξέρετε αν δεν επιχειρήσετε κάποια επικοινωνία!

  1. Μην υποθέτετε ότι άλλοι άνθρωποι ξέρουν τι γνωρίζετε.

Αυτό είναι ένα σημείο που ανέφερα πριν, αλλά είναι σημαντικό. Εάν έχετε οποιοδήποτε επίπεδο σύνδρομο απατεώνας, πιθανότατα θα έχετε την τάση να υποθέτετε ότι οποιαδήποτε γνώση έχετε είναι κοινή και όλοι οι άλλοι μοιράζονται τη βάση γνώσης σας. Κάνοντας αυτή την υπόθεση μπορεί να οδηγήσει στο να μην μοιραστείτε τις ιδέες σας, και ως εκ τούτου οι άλλοι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν την αξία σας.

Υποθέτοντας ότι άλλοι άνθρωποι γνωρίζουν τι γνωρίζετε, μπορεί επίσης να σημαίνει ότι δεν επικοινωνείτε αρκετά καθαρά, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε άλλους ανθρώπους να κάνουν λάθη ή να μην κάνουν ό, τι σκοπεύατε. Εάν νομίζετε ότι υπάρχει μια εύλογη πιθανότητα κάτι που πρέπει να πείτε / μοιραστείτε θα είναι χρήσιμο, μιλήστε. Δεν χρειάζεται να είστε 100 τοις εκατό σίγουροι για αυτό.